مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:172023-03-01سياسي

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز، برنامه عملیاتی داشته باشند


مدیران ادارات استان نسبت به ترویج اقامه نماز در جامعه برنامه عملیاتی داشته باشند و احساس مسؤولیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در چهارمین اجلاس نماز استان که به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد، اظهار کرد: در اهمیت پرداختن و ترویج فرهنگ نماز همین بس که اولین مسؤولیتی که خداوند از کارگزاران خود در زمین طلب می کند، اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه نماز به همه امورات رنگ خدایی می بخشد، افزود: تنها با توجه و اهتمام بر این فریضه الهی می توانیم در قبال سایر وظایف خود نگاه پایدار و مستمر داشته باشیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: هر مبارزه ای جهاد نیست؛ وقتی می توانیم به مبارزه، جهاد اطلاق کنیم که ذیل فرهنگ نماز و دستورات الهی شکل گرفته باشد.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر فردی در حال مجاهدت باشد اما تابع فرهنگ نماز و ارتباط باخدا نباشد مانند گروه های تروریستی به خود اجازه می دهد به جان و مال انسان ها تعرض کند .

وی با اشاره به اینکه همراه نشدن با نماز انسان را از ورطه صلاح و فلاح دور می کند، تصریح کرد: مدیران، مسؤولان، معلمان، اساتید و همه کسانی که می توانند بر اطرافیان خود اثرگذار باشند بایستی برای خود مسؤولیتی ویژه طراحی و برنامه ریزی کنند زیرا در برابر این فریضه الهی در پیشگاه خداوند متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز، برنامه عملیاتی داشته باشند

مدیران به منظور ترویج فرهنگ نماز، برنامه عملیاتی داشته باشند