مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:202023-03-01سياسي

تثبیت حاشیه شهر مشهد اولویت ماست


 تثبیت حاشیه شهر مشهد و جلوگیری از گسترش آن اولویت فرمانداری مشهد است تا در پایان دولت سیزدهم موضوعیت اول حاشیه شهر مشهد را از خراسان رضوی و کشور کاهش دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: تثبیت حاشیه شهر مشهد و جلوگیری از گسترش آن اولویت فرمانداری مشهد است تا در پایان دولت سیزدهم موضوعیت اول حاشیه شهر مشهد را از خراسان رضوی و کشور کاهش دهیم.

محسن داوری امروز، 10 اسفند ماه، در نخستین نشست انتقال تجارب بازآفرینی و کمیته بافت فرسوده شهرداری های کلانشهرهای کشور که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پدیده حاشیه شهر در هر کلانشهری وجود دارد و این امر در بافت شهری مطلوب نیست.

شهرستان مشهد با دارا بودن بیشترین سهم حاشیه نشینی، همه نگاه ها را در کشور به سمت خود معطوف کرده و یکی از مهمترین دغدغه مقامات ارشد کشوری قرار گرفته است.

وی با اشاره به سکونت یک میلیون و 300 هزار نفر در حاشیه شهر مشهد که جمعیت زیادی از آن را افاغنه و اتباع بیگانه تشکیل داده اند، افزود: با پیگیری های انجام شده از سمت استاندار خراسان رضوی و نهادهای مربوطه، طرح تحول حاشیه شهر تدوین، در استان به تصویب رسیده و به فرمانداری نیز ابلاغ شده است.

طبق این طرح باید ابتدا حاشیه شهر تثبیت شود تا بیش از این توسعه پیدا نکند و در یک اقدام جهادی موضوع طرح تفصیلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت حاشیه شهر مشهد اولویت ماست

تثبیت حاشیه شهر مشهد اولویت ماست