مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:252023-03-01اقتصادي

ایجاد حرکت آزاد نیروی کار در کشور


رییس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی بر لزوم حرکت آزاد نیروی کار در کشور تاکید کرد و گفت: بخشی از مشکلاتی که درباره عدم تامین نیروی کار در کشور وجود دارد، - رییس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی بر لزوم حرکت آزاد نیروی کار در کشور تاکید کرد و گفت: بخشی از مشکلاتی که درباره عدم تامین نیروی کار در کشور وجود دارد، از جوابگو نبودن دستمزدها و عدم کفاف هزینه های زندگی و جوابگو نبودن دستمزدها ناشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نجفی منش در نشست چالش ها و فرصت های جذب و استخدام بازار کار که امروز برگزار شد، اظهار کرد: مساله بازار کار و اشتغال نیروهای کار تنها خاص ایران نیست و در تمام دنیا مطرح است.

یکی از مواردی که سازمان تجارت جهانی بر آن تاکید کرده، حرکت آزادانه نیروی کار است که آلمان و اروپا و بسیاری از کشورهای جهان به این سمت حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که باید حرکت آزاد نیروی کار را به وجود بیاوریم.

هم اکنون بخشی از مشکلاتی که در خصوص نیروی کار و عدم تامین آن در داخل با آن مواجه هستیم، مربوط به دستمزد یا هزینه ای است که برای نیروی کار در کشور پرداخت می شود ولی این دستمزد کفایت هزینه های زنگی را نمی کند و نتیجه اش این می شود که افراد به سمت کارهای کاذب و مشاغلی همچون تاکسی اینترنتی می روند تا هزینه های زندگی را تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حرکت آزاد نیروی کار در کشور

ایجاد حرکت آزاد نیروی کار در کشور