مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:302023-03-01سياسي

دشمن در حال پمپاژ شبهه به جامعه ماست


فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و موثر دانست و افرود: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه به ویژه نسل جدید است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و موثر دانست و افرود: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه به ویژه نسل جدید است.

سردار محمد عبدالله پور امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه های صادقین در سالن اجتماعات مرکز عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه برگزاری جلسات صادقین و صالحین یکی از برنامه ها و اولویت های مهم و تاثیرگذار است، اظهار کرد: اخلاص در انجام کارها نشان دهنده وحدت در انجام امور بوده که این مهم در نهاد سپاه پاسداران به وضوع قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به داشتن خلوص در کارها توسط تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: باید تلاش شود در انجام امور دارای اخلاص باشیم و گفتار و رفتار ما یکسان باشد زیرا در این صورت می توان به موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و موثر دانست و افرود: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه به ویژه نسل جدید است لذا رفع شبهه و اصل مشارکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در حال پمپاژ شبهه به جامعه ماست

دشمن در حال پمپاژ شبهه به جامعه ماست