مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:552023-03-01سياسي

زوایایی جدید از برخورد فیزیکی عضو شورای شهر با خبرنگار تبریزی


در روزهای اخیر اخباری از برخورد فیزیکی با یک خبرنگار در شورای شهر تبریز منتشر شد که موجی از واکنش ها را به راه انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی گوید: علت برخورد نادرست او را نمی دانم، وقتی خبرنگار هنوز سوال خود را نپرسیده و صرفاً سلام داده است می توانست محترمانه بگوید گوشی را خاموش کنید یا وقت مصاحبه ندارم اما اینکه برخورد فیزیکی انجام دهد این کار درستی نیست.

او ادامه می دهد: از شورای سوم با اعضای شورا مصاحبه می کنم از شورای پنجم هم مصاحبه های تصویری می گیرم و وظیفه ی ما است که مصاحبه بگیریم و با اکثر اعضای شورا هم مصاحبه گرفته ام.

او اضافه می کند: اگر پاسخ نمی دهند کنفرانس خبری برگزار کنند تا سوالات خود را بپرسیم اما هنوز خبری از آن نشده و مصاحبه تفصیلی نبوده است، سوالات هم جواب نمی دهند پس چگونه از سوال خود را بپرسیم به آقای باغبان چندین بار تماس گرفتم سوال پرسیدم، جوتب نداد و پاسخگو نبودند.

آقاجان نژاد تأکید می کند: معمولاً گوشی را روبروی طرف می گیرم و در هیچ حالتی نباید به حمله می کرد اگر نمی خواستند می گفتند مصاحبه نگیر.

او خاطرنشان می کند: از طریق دادگاه و قوه قضاییه از آقایان برگی و باغبان شکایت کردم، دو تلفن همراه داشتم که یکی را گرفته و تحویل نداده اند، اطلاعات محرمانه در آنها دارم اگر موردی پیش آید مسئولیت آن با آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوایایی جدید از برخورد فیزیکی عضو شورای شهر با خبرنگار تبریزی

زوایایی جدید از برخورد فیزیکی عضو شورای شهر با خبرنگار تبریزی