مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:402023-03-01حوادث

وقوع 490 فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه های شهر تهران


کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: : متأسفانه امسال بالغ بر 490 فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه های شهر تهران رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ زکی زاده کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت تصادفات زنجیره ای گفت: زمانی که بیشتر از دو وسیله نقلیه به صورت همزمان و با شرایط یکسان با یکدیگر برخورد نمایند تصادف زنجیره ای روی می دهد.

وی افزود: این تصادفات از سه وسیله شروع می شود و تا چندین خودرو هم می تواند اتفاق بیافتد که ما امسال در بزرگراه شهید فهمیده تصادف زنجیره ای 17 وسیله ای نیز داشتیم.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: مواردی که باعث و زمینه ساز وقوع تصادفات زنجیره ای می گردد سه حالت است و اولین آن سرعت زیاد رانندگان است و فاصله بین وسایل کم می شود و شرایط نامساعد آب و هوایی باعث بروز تصادفات زنجیره ای می گردند.

سرهنگ زکی زاده گفت: متأسفانه امسال 15 درصد از علل وقوع تصادفات ما به دلیل عدم رعایت فاصله طولی اتفاق افتاده است که منجر به وقوع تصادفات زنجیره ای شد و بالغ بر 490 فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه های شهر تهران شد.

وی افزود: مهم ترین اقدامی که رانندگان می توانند از بروز تصادفات زنجیره ای جلوگیری نمایند این است که فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کنیم و به ازای هر 15 کیلومتر سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 490 فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه های شهر تهران

وقوع 490 فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه های شهر تهران