مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:052023-03-01ورزشي

«خانه جوان» قزوین سال آینده افتتاح می شود


معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به مراحل پیشرفت پروژه خانه جوان گفت: خانه جوان در مرحله نازک کاری است و در تلاشیم تا پاتوق و محل دفاتر سازمان های مردم نهاد در استان باشد که امید داریم در فصل ابتدایی سال پیش رو افتتاح شود.

- ایسنا/قزوین معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به مراحل پیشرفت پروژه خانه جوان گفت: خانه جوان در مرحله نازک کاری است و در تلاشیم تا پاتوق و محل دفاتر سازمان های مردم نهاد در استان باشد که امید داریم در فصل ابتدایی سال پیش رو افتتاح شود.

عباس علایی مقدم در نشست خبری به مناسبت هفته جوان که امروز چهارشنبه دهم اسفندماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان اظهار کرد: در تقویم ما میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نامیده شده و به همین مناسبت یازدهم تا هفدهم اسفندماه هفته جوان نام گذاری شده است.

وی بیان کرد: 90 برنامه در طول این هفته و پس از آن در سراسر استان توسط سازمان های مردم نهاد در حوزه معاونت جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نشست سازمان های مردم نهاد با استاندار و تجلیل از جوانان برتر سال از برنامه های شاخص این هفته است و به جهت وقفه ای که در سال 1400 برای برگزاری این مراسم تجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه جوان» قزوین سال آینده افتتاح می شود

«خانه جوان» قزوین سال آینده افتتاح می شود