مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:322023-03-02اقتصادي

آگهی تبلیغاتی رسانه های بوشهر به 12 میلیارد رسید


معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: در سال جاری برای حمایت از رسانه های استان بوشهر، 12 میلیارد تومان آگهی ویژه رسانه های استان بوشهر اعمال شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان بوشهر، با اشاره به اینکه استان بوشهر موقعیت ویژه ای به صورت ملی دارد، اظهار داشت: ما برای حمایت از رسانه ها، ستاد توانمندسازی رسانه ای تبلیغی استان ها را تاسیس کردیم که در این راستا برای توانمند سازی این ستاد، برنامه ریزی مجددی نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در طرح تلفیق خبرگزاری ها ما چیزی به عنوان انحلال خبرگزاری ها نداریم بلکه با هدف تشکیل رسانه های بزرگ تر ملی و قدرتمند کردن توان رسانه ای این طرح پایه ریزی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما با ساماندهی سامانه ای رسانه طرح شناسنامه دار کردن خبرنگاران را اجرایی کردیم که به زودی طرح تسهیل دسترسی به این سامانه را رونمایی می کنیم، افزود: شاخص برخورداری استان توسط برنامه و بودجه و طبق ساز و کارهایی انتخاب می شود.

مهدی پور اعلام کرد: در مسائل موجود در حوزه بیمه ای خبرنگاران، گاهی برخی مشکلات به یک شعبه فقط مربوط است که در این راستا درصورت لزوم این مورد را به طور شخصی پیگیری خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی تبلیغاتی رسانه های بوشهر به 12 میلیارد رسید

آگهی تبلیغاتی رسانه های بوشهر به 12 میلیارد رسید