مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-02سياسي

اعلام وصول سوالات نمایندگان از 4 وزیر


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رشیدی در جریان جلسه علنی امروز ( پنجشنبه) مجلس شورای اسلامی، سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای کابینه را به شرح زیر اعلام وصول کرد: سوال ملی معین الدین سعیدی نماینده چابهار از وزیر آموزش و پرورش در خصوص بی توجهی به شرایط شغلی و معیشتی معلمان خرید خدمات آموزشی دو سوال ملی فاطمه مقصودی نماینده بروجرد و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت انتصاب افراد ناکارآمد و باتوجه به تصویب تاثیر معدل دبیرستان در پذیرش دانشگاه ها، آموزش و پرورش چه برنامه ای برای سنجش یکسان و عادلانه دارد؟ سوال ملی رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد از وزیر نیرو در خصوص علت عدم اقدام لازم برای شروع عملیات ساخت نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز مردم سوال ملی محمد حسن آصفری نماینده اراک و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر نیرو در خصوص اینکه چرا وزارت نیرو اقدامی برای فیلتراسیون نمودن نیروگاه های برق جهت جلوگیری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وصول سوالات نمایندگان از 4 وزیر

اعلام وصول سوالات نمایندگان از 4 وزیر