مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-02حوادث

کشف 330کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک نیروی انتظامی سمنان و سیستان


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 329 کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه ای بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی مأموران کار کشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی و حرفه ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بین دو شهر در یکی از استان های شرقی کشور به دست آمد.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه مأموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فرد قاچاقچی با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خاش در حال تردد بود که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی و توسط تیم های عملیاتی پلیس تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

موقوفه ای ادامه داد: قاچاقچی مواد مخدر به محض اطلاع از حضور پلیس، متواری می شود که با شلیک دقیق مأموران به لاستیک خودرو، متهم با رها کردن ماشین و استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه فرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 330کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک نیروی انتظامی سمنان و سیستان

کشف 330کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک نیروی انتظامی سمنان و سیستان