مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 22:252023-03-02سياسي

در جنگ کامل اقتصادی هستیم


معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه اقدامات دشمنان در زمینه اقتصادی موفق نخواهد شد، تصریح کرد: بنیاد انقلاب بسیار قوی نهاده شده است، این انقلاب 130 سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، محسن رضایی در اجلاس عمومی شورای عالی استان ها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک به پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: مشارکت مردم رکن اساسی پیشرفت کشور است و اعتبار، اختیارات و اقتدار نهادهایی که این مشارکت را نمایندگی می کنند باید تقویت شود.

وی افزود: شوراها و مدیریت محلی از ارکان اداره کشور است و لازم است در این جلسات به مسئولیت ها و ماموریت های این نهاد بیشتر پرداخته شود.

گره ها و مشکلات آن ها در اداره شهرها، رابطه آن ها با مجلس و دولت باید مشخص شده و پیشنهادات لازم به مسئولین برای قدرتمندتر کردن این نهاد بررسی و ارائه شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: انقلاب اسلامی بعد از 150 سال به یک مشکل اساسی در ایران پایان داد؛ مشکل خلاء بنیادین و زیربنایی برای وحدت بخشی به افکار مختلف در اداره کشور.

در دوران مشروطه عمدتاً به مسئله آزادی و قانون گرایی تاکید شد ولی به دلیل اختلافات پس از پیروزی با دخالت خارجی در دوران رضا شاه دستاوردهای مشروطه از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ کامل اقتصادی هستیم

در جنگ کامل اقتصادی هستیم