مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-10حوادث

نجات مسافران گرفتار در کولاک در زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در شبانه روز گذشته وقوع چهار فقره تصادف رانندگی در جاده های این استان، 11 مصدوم برجا گذاشت.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در شبانه روز گذشته وقوع چهار فقره تصادف رانندگی در جاده های این استان، 11 مصدوم برجا گذاشت.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سیدقاسم موسوی به وقوع تصادفات جاده ای در شبانه روز گذشته در استان اشاره کرد و افزود: برخورد اتوبوس حامل 25 مسافر با کوه در کیلومتر 60 جاده زنجان – بیجار سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: 2 تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید فروزنده شهرستان ایجرود همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی موفق به رهاسازی آسیب دیدگان این حادثه شدند و سه مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

موسوی به تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و ادامه داد: این سانحه نیز در کیلومتر 60 این مسیر با برخورد 6 خودروی سواری با یک دستگاه تریلی رخ داد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از گزارش این سانحه رانندگی، 2 تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال شهرستان خرم دره همراه با تجهیزات مورد نیاز عازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مسافران گرفتار در کولاک در زنجان

نجات مسافران گرفتار در کولاک در زنجان