مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 13:452023-03-02سياسي

ضرورت افزایش مشارکت مردم در اداره کشور / فتنه اقتصادی دشمن شکست می خورد


معاون اقتصادی رییس جمهور با حضور در اجلاس عمومی شورای عالی استان ها گفت: نقش مدیریت محلی در قانون اساسی این است که کشور ایران نیاز به پیشرفت دارد و کار شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است.

- محسن رضایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک به پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی با ابراز خشنودی از حضور در این جلسه ابراز داشت: این جلسه را مهم می دانم و بسیاری از سال ها در هر مسئولیتی که بودم در این اجلاس شرکت کرده ام چون مشارکت مردم رکن اساسی پیشرفت کشور است و اعتبار، اختیارات و اقتدار نهادهایی که این مشارکت را نمایندگی می کنند باید تقویت شود.

  وی گفت:شوراها و مدیریت محلی از ارکان اداره کشور است و لازم است در این جلسات به مسئولیت ها و ماموریت های این نهاد بیشتر پرداخته شود.

گره ها و مشکلات شما در اداره شهرها کجاست؟ رابطه شما با مجلس و دولت چیست و چه باید کرد و پیشنهاد به مسئولین برای قدرتمندتر کردن این نهاد در کشور چیست؟   معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: انقلاب اسلامی بعد از 150 سال به یک مشکل اساسی در ایران پایان داد؛ مشکل خلاء بنیادین و زیربنایی برای وحدت بخشی به افکار مختلف در اداره کشور.

در دوران مشروطه عمدتاً به مسئله آزادی و قانون گرایی تاکید شد ولی به دلیل اختلافات پس از پیروزی با دخالت خارجی  در دوران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش مشارکت مردم در اداره کشور / فتنه اقتصادی دشمن شکست می خورد

ضرورت افزایش مشارکت مردم در اداره کشور / فتنه اقتصادی دشمن شکست می خورد