مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:252023-06-03سياسي

حفظ انقلاب به برکت خون شهدا/ فداکاری خانواده شهدا تبیین شود


معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه در چهار دهه گذشته هر گاه انقلاب به خطر افتاده دستی قدرتمند نگذاشته که گزندی به آن برسد، گفت: انقلاب به برکت خون پاک شهدا حفظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی شامگاه شنبه در آیین ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یادواره شهدای دیباج به میزبانی مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت مقام شهدا، تاکید کرد: مرهون و مدیون شهدا در تمام مراحل زندگی مان هستیم.

وی با بیان اینکه درباره شهدا در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که اگر انسان در آنها تأمل کند متوجه می شود که شهدا چه مقام والایی در نزد خدای متعال دارند، افزود: این نشان گر جایگاه شهدا در دین مبین اسلام است.

معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه یکی از آیات قرآن کریم درباره شهدا، سوره آل عمران است که خدا می فرمایند فکر نکنید که شهدا مرده اند، بلکه نزد خدای متعال روزی می خورند، افزود: شهدا بر سفره خدای متعال مهمان هستند.

رضایی با بیان اینکه قرآن در جای دیگر می فرمایند که ای نفس مطمئنه به نزد من بیا و این درباره شهدا صدق می کند، ابراز کرد: شهدا معامله ای با خدا کردند که هم خدا از آنان راضی است و هم شهدا از جایگاهشان نزد خدا و این عظمت شهدا را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ انقلاب به برکت خون شهدا/ فداکاری خانواده شهدا تبیین شود

حفظ انقلاب به برکت خون شهدا/ فداکاری خانواده شهدا تبیین شود