مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:512023-06-03سياسي

محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستورهای اخیر رهبری 20 سال جلو می افتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی ، معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز به همراه استاندار سمنان با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان دیدار کرد و به خبرنگاران گفت: پیگیری وعده ها، توافقات و ابلاغات سفر آیت الله رییسی به استان سمنان بسیار مهم است و باید دید چه مقدار از این مصوبات تحقق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی وضع آینده اقتصادی استان سمنان نیز در سفر امروز انجام می شود.

استان سمنان در موقعیت بسیار خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت و عبور کالا از استان سمنان قرار گرفته است و بسیار می تواند در اقتصاد ایران مؤثر باشد.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: انبارهای لجستیکی خوبی را برای صادرات کالا به آسیای مرکزی و بالعکس یعنی از آسیای مرکزی به درون کشور می توان در استان سمنان ایجاد کرد.

رضایی بیان کرد: موضوعاتی از این قبیل که مربوط به اقتصاد ملی است، باید پیگیری شود و استان سمنان می تواند در اقتصاد ایران اسلامی نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت های تولید و سرمایه گذاری در سطح وسیع تری در استان سمنان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستورهای اخیر رهبری 20 سال جلو می افتد

محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستورهای اخیر رهبری 20 سال جلو می افتد