مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل های فرودگاهی در 23 شهر کشور


عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل های فرودگاهی در 23 شهر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی یوسف پور آذری عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با پیگیری و تلاش معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی و تصویب هیئت مدیره، فرآیند اجرایی احداث 23 هتل و تأسیسات گردشگری در فرودگاه های واجد شرایط کشور که دارای اراضی مستعد هستند، آغاز شد.

راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی هدف از این اقدام را ایجاد زمینه های مناسب همکاری و مشارکت بخش خصوصی کشور برای رفاه عمومی مسافران، توسعه گردشگری، ایجاد کسب و کار، اشتغال زایی و افزایش بهره وری از اراضی و امکانات فرودگاه ها عنوان کرد و افزود: در گام اول این اقدام یک تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منعقد شده که این تفاهم نامه مسیر را جهت مشارکت بخش خصوصی در توسعه همه جانبه صنعت گردشگری و افزایش خدمات مناسب و استاندارد به مردم، هموار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هتل ها و تأسیسات گردشگری مذکور در اراضی مستعد فرودگاه های شیراز، آبادان، اردبیل، ارومیه، بندرعباس، ایلام، بجنورد، بندرلنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل های فرودگاهی در 23 شهر کشور

آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل های فرودگاهی در 23 شهر کشور