مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-03سياسي

نیازمند اجرای طرح های دراز مدت در زمینه آب هستیم


معاون اقتصادی رییس جمهور تنش آبی را یکی از مشکلات کشور و بالتبع استان سمنان دانست و گفت: نیازمند اجرای طرح های دراز مدت در زمینه آب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه تنش آبی یکی از مشکلات کشور و بالتبع استان سمنان دانست و گفت: نیازمند اجرای طرح های دراز مدت در زمینه آب هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه روحانیت معظم در دفاع مقدس ثابت کردند که در همه عرصه ها حضور فعال دارند، افزود: امام (ره) اعتماد به نفس و ایستادگی را در وجود ملت ایران تازه کرد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: رزمندگان استان سمنان در لشکر علی ابن ابیطالب (ع) و در تیپ 12 قائم (عج)، شجاعانه و مخلصانه وارد میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در سخنان کوتاه با بیان اینکه این استان سال ها است که با مشکل کم آبی روبرو است، گفت: معضل اصلی استان سمنان، آب است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه بسیاری نقاط استان سمنان امروز با تنش جدی آب روبرو هستند، ابراز کرد: از مسئولان دولتی می خواهیم برای رفع این مشکلات راهکارهای جدی را صورت دهند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این دیدار و در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به وحدت موجود در استان بیان کرد: امروز به حمد ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند اجرای طرح های دراز مدت در زمینه آب هستیم

نیازمند اجرای طرح های دراز مدت در زمینه آب هستیم