مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:432023-08-15سياسي

چاپ چهارم «سرباز روز نهم» به راسته انقلاب رسید


چاپ چهارم کتاب «سرباز روز نهم»؛ روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، به قلم نعیمه منتظری و از سوی انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ چهارم کتاب سرباز روز نهم روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، به قلم نعیمه منتظری و از سوی انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شد.

استفاده از صوت های متعدد شهید که در موقعیت های مختلف ثبت شده نیز از ویژگی های این کتاب به شمار می رود، از سخنرانی شهید قبل از عملیات ها گرفته تا زمانی که برای دوستانش خاطره می گفته است.

همچنین مصاحبه با برخی فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت که شاید برای اولین و آخرین بار فرصت گفت وگو با ایشان فراهم شد نیز از جمله مطالب خاص کتاب حاضر است.

در بخش های مختلف این کتاب، علاوه بر استفاده از تصاویر آرشیوی درباره فعالیت های مختلف شهید مصطفی صدرزاده، قسمتی از فیلم های موجود نیز به صورت QRکد درج شده است.

مصطفی صدرزاده که فرماندهی گردان عمار لشکر فاطمیون را برعهده داشت، اول آبان 1392 مصادف با تاسوعای حسینی در مبارزه با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ چهارم «سرباز روز نهم» به راسته انقلاب رسید

چاپ چهارم «سرباز روز نهم» به راسته انقلاب رسید