مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08سياسي

«به اضافه مردم» و «در مکتب مصطفی» تجدیدچاپ شدند


چاپ بیستم کتاب «به اضافه مردم»؛ 10 اصل اساسی برای کار فرهنگی و چاپ شانزدهم «در مکتب مصطفی»؛ الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل های مردمی از سوی انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ بیستم کتاب به اضافه مردم ؛ 10 اصل اساسی برای کار فرهنگی و چاپ شانزدهم در مکتب مصطفی ؛ الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل های مردمی از سوی انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

به اضافه مردم ؛ نوشته روح الله رشیدی، به استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، در 10 فصل به بررسی 10 قاعده اساسی در کار فرهنگی و تشکیلاتی پرداخته و در هر فصل، مثال هایی هم که از خاطرات و تجربه های عینی افراد گرفته شده، جهت کاربردی شدن این قواعد آورده شده است.

مردم محوری ، مشارکت پذیری حداکثری ، گروه محوری ، هنرمحوری ، عملیات محوری ، کار اجتماعی به جای کار جمعی ، فرصت محوری ، مسجدمحوری ، اولویت محوری و عدالت محوری عناوین فصل های ده گانه این کتاب هستند.

به اضافه مردم باوجود رویکرد انتقادی خود، نگاهی رو به جلو و عدالت خواهانه دارد و با نگاه به راهکارها و پیشنهادهای ارائه شده در آن، می توان آن را جزو یکی از کتاب های کاربردی مهم برای عموم فعالان فرهنگی و مردمی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به اضافه مردم» و «در مکتب مصطفی» تجدیدچاپ شدند

«به اضافه مردم» و «در مکتب مصطفی» تجدیدچاپ شدند