مطالب مرتبط:
رقابت محمدرضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب
رقابت محمدرضا گلزار، عیدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب
پرسپولیس باز هم مهاجم خارجی جذب می کند
کار سخت پرسپولیس برای جذب هافبک محبوب
یوونتوس برای جذب کارلوس آلکاراز تلاش می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-31فرهنگي

رقابت رضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب


نگاهی به آمار برنامه های اخیر سیما در تلوبیون، نشان می دهد «پانتولیگ» با اختلاف در صدر پربیننده ترین برنامه های سرگرمی محور در حال پخش تلویزیون در این پلتفرم قرار دارد و پس از آن برنامه های «بگو بخند» و «جام آرزوها» قرار می گیرد.

- جی پلاس، بر اساس آمار تعداد بازدید برنامه های تلویزیونی در تلوبیون، در حالی که بازگشت چهره های شناخته شده به برنامه های تلویزیونی در دستور کار سازندگان برنامه ها قرار گرفته است اما در میان برنامه های در حال پخش این روزها، در مجموع فقط سه برنامه، در هر قسمت به صورت میانگین بیش از 2 هزار بازدید جذب می کنند؛ اتفاقی که نشان از توفیق نیافتن اغلب این برنامه ها در جلب نظر مخاطب عام دارد.

ایسنا نوشت؛ در این گزارش به علت آنکه میزان بازدید برنامه های سیما در تلوبیون پس از گذشت چند روز افزایش پیدا می کند، تنها قسمت هایی از این برنامه ها مورد بررسی قرار گرفته که در روزهای گذشته از بهمن ماه پخش شده است.

مسابقه جدید پانتولیگ که از آخر هفته گذشته با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه 3 رفت و تاکنون تنها یک قسمت آن پخش شده، در همان تک قسمت 11 هزار بازدید در تلوبیون به دست آورده که از اغلب برنامه های سرگرمی محور این روزهای سیما بالاتر است و با آن ها اختلاف چشمگیری دارد.


برچسب ها: برنامه ها - برنامه - برنامه های تلویزیونی - تلویزیون - بازدید - تلویزیونی - پربیننده ترین
آخرین اخبار سرویس:

رقابت رضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب

رقابت رضا گلزار، عبدالله روا و پژمان بازغی در جذب مخاطب