مطالب مرتبط:
وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد
وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد
دیدار رییس شورای راهبردی روابط خارجی با نخست وزیر ارمنستان
انتخاباتِ باخت باخت با 4گزینه حداقلی/ رییس دفتر نماینده مازندران و نامزد ردصلاحیتی شورای شهر در سودای صندلی ریاست والیبال!
30 ماه حبس برای رییس برکنارشده شورای المپیک آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:402024-01-30سياسي

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد


در جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی که دوشنبه 9 بهمن برگزار شد، اعضای شورای هنر، به اتفاق آرا محمدمهدی اسماعیلی را بار دیگر به عنوان رییس شورای هنر انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای هنر با تاکید بر اهمیت هنر در آموزش و پرورش گفت: سند جامع هنر در آموزش و پرورش که در این وزارتخانه در حال تدوین است، پس از تدوین در چند ماه آینده در شورای هنر طرح می شود.

رییس شورای هنر همچنین گفت: مصوبات شورای هنر به طور مداوم در جلسات شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و تصویب می شود که تصویب طرح بازار هنر کشور و تشکیل بنیاد پویانمایی از مصوبات اخیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

در این جلسه با حضور محمدمهدی اسماعیلی رییس شورا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای هنر، گزارشی از فعالیت های هنری آموزش و پرورش و گزارش های جشنواره های هنری فجر ارائه شد.

در گزارشی که از برنامه های هنری وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان ارائه شد، بیان شد که ساحت هنر و زیبایی شناسی از ساحت های سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش است و فعالیت های هنری آموزش و پرورش در دو حوزه رسمی و غیررسمی است.


برچسب ها: شورای هنر - شورای - شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورا - شورای عالی انقلاب - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - رییس شورای هنر
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد

وزیر فرهنگ دوباره رییس شورای هنر شد