مطالب مرتبط:
ماسوله میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی
ماسوله در بوته سنجش ارزیابان جهانی
ماسوله در بوته سنجش ارزیابان جهانی
جام جهانی پاراوزنه برداری؛ رستمی نقره گرفت
نایب قهرمانی روح الله رستمی در جام جهانی پاراوزنه برداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-05سياسي

ماسوله، میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی است


مدیرکل میراث فرهنگی از حضور کارشناسان ایکوموس جهانی در ماسوله از تاریخ 12 تا 17 اسفندماه خبر داد و گفت: این کارشناسان در حال بازدید کارشناسی از مناطق باستانی و تاریخی و فرهنگی ماسوله هستند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان مطرح کرد؛ ماسوله، میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی است ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی از حضور کارشناسان ایکوموس جهانی در ماسوله از تاریخ 12 تا 17 اسفندماه خبر داد و گفت: این کارشناسان در حال بازدید کارشناسی از مناطق باستانی و تاریخی و فرهنگی ماسوله هستند.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا از حضور کارشناسان ایکوموس جهانی در ماسوله خبر داد و اظهار کرد: منظر فرهنگی ماسوله از مهمترین ظرفیت های ایران برای ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در سال گذشته پرونده ثبت جهانی این اثر ارزشمند در کمیته میراث جهانی یونسکو در ریاض مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس نظر کمیته میراث جهانی، مقرر شد ایران با مشورت ایکوموس که نهاد مشورتی یونسکو در بررسی پرونده های میراث جهانی است نسبت به بازنگری این پرونده و اصلاح و تکمیل آن اقدام کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: طی چند ماه گذشته کارشناسان معاونت میراث فرهنگی و ایکوموس طی همکاری کارشناسانه در حال بازنگری و تکمیل پرونده ثبت جهانی من


برچسب ها: کارشناسان - ایکوموس جهانی - مدیرکل میراث فرهنگی - ماسوله - جهانی - فرهنگی - ایکوموس
آخرین اخبار سرویس:

ماسوله، میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی است

ماسوله، میزبان کارشناسان ایکوموس جهانی است