مطالب مرتبط:
گزارش تیم اقتصادی از دستاوردهای یک ساله دولت/ رییسی: وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
رییسی: وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
وزرا به دستاورد های فعلی اکتفا نکنند
اعضای دولت به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 06:552024-03-18اقتصادي

وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند


رییس جمهور در جلسه هیات دولت شاخص های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آخرین جلسه هیأت دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و رؤسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش های مشروحی از اقدامات و دستاوردهای دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

رییس جمهور شاخص های ارائه شده در این گزارش ها، درباره کاهشی شدن روند تورم را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم مضاعف کنند.

رییسی ضمن ابراز رضایت از آمارهای مربوط به رشد تولید و تجارت کشور و غلبه آمار مواد اولیه، نسبت به محصولات نهایی در واردات، بر تلاش برای تداوم این روند و همچنین ضرورت تبیین و تشریح این اقدامات برای نخبگان و اهل فن و نیز عموم مردم تاکید کرد.

رییس جمهور همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزیر نیرو درباره حجم بالا و کم سابقه بارندگی های پیش بینی شده برای استان های جنوب غربی کشور در روزهای آتی، از همه مسئولان و دستگاه ها خواست تدابیر پیشگیرانه لازم را به و


برچسب ها: تولید و تجارت - گزارش - سازمان برنامه و بودجه - رییس جمهور - پایگاه اطلاع رسانی - صنعت، معدن و تجارت - رییس
آخرین اخبار سرویس:

وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند

وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند