مطالب مرتبط:
تبلیغات کنندگان در تیک تاک به تلاطم افتادند
تیک تاک دست به دامن کاربران آمریکایی شد
اسکار فرانسه تیک تاک را 10 میلیون یورو جریمه کرد
چرا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا به نفع اسراییل خواهد بود؟
تیک تاک دست به دامن کاربران آمریکایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:052024-03-17سياسي

سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»


آنچه باعث شد صدای حامیان فلسطین با وجود سانسور هدفمند جریان رسانه ای در غرب شنیده شود، انتشار گسترده ویدئوهای مربوط به جنایات اسراییل در غزه در اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی چون تیک تاک بود.

- به همین دلیل بود که با اوج گرفتن اعتراض ها در آمریکا و برگزاری تظاهرات های حامیان فلسطین در شهرهای مختلف، 25سناتور جمهوری خواه با انتشار نامه ای خواستار برخورد با سیل محتویات حامی حماس در تیک تاک شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته اپلیکیشن تیک تاک که بیش از 170میلیون کاربر در آمریکا دارد را ممنوع کرد.

براساس این لایحه که باید علاوه بر تصویب در مجلس سنا به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز برسد بایت دنس شرکت مادر چینی تیک تاک 6 ماه فرصت دارد تا دارایی های خود را در آمریکا بفروشد.

اگر این شرکت از چنین کاری سرباز بزند، فروشگاه های برنامه گوگل و اپل و سایرین از نظر قانونی اجازه ندارند اپلیکیشن تیک تاک را عرضه کرده یا خدمات میزبانی وب را به اپلیکیشن های تحت کنترل بایت دنس فراهم کنند.

شو زی چئو مدیرعامل تیک تاک، با انتقاد از این تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرده که شرکتش هر کاری که بتواند برای محافظت از این اپلیکیشن انجام خواهد داد؛ ازجمله استفاده از راهکارهای قانونی.


برچسب ها: تیک تاک - آمریکا - مجلس نمایندگان آمریکا - رییس جمهور آمریکا - اپلیکیشن - نمایندگان آمریکا - اپلیکیشن تیک تاک
آخرین اخبار سرویس:

سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»

سانسور غزه از پنجره «تیک تاک»