مطالب مرتبط:
31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»
موزه ملی افغانستان با بیش از 60 هزار آثار باستانی از تاریخی ترین های منطقه است
تجلیل از منتخبان جشنواره ملی رویش - اردبیل
تصاویر/ تجلیل از مقام آوران دانشگاه محقق اردبیلی در یازدهمین جشنواره ملی رویش
معرفی اعضای هیات انتخاب متون جشنواره ملی فتح خرمشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-12فرهنگي

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره ملی «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» با عنوان «سرو سرخ» ذیل برگزاری «کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت» در این استان خبر داد.

- 31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی سرو سرخ ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره ملی عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی با عنوان سرو سرخ ذیل برگزاری کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد.

محمد عشقی در این باره اظهار کرد: در راستای اهداف امدادی و ایثار امدادگران شهید و در راه اهداف والای انسانی و صلح اندیشانه، سه جشنواره هنری در بخش های فیلم و نمایش رادیویی ، شعر و داستان و عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی در حاشیه کنگره 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود.

وی با بیان این که در بخش عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی دبیرخانه جشنواره به استان یزد واگذار و با عنوان سرو سرخ نام گذاری شده است، افزود: رشته های این جشنواره شامل خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و مجسمه سازی است.

عشقی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 31 تیرماه 1403 اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در فضای مجازی ایتا به آیدی یا به آدرس دبیرخانه به نشانی؛ یزد


برچسب ها: هنرهای تجسمی - دفاع مقدس و مقاومت - جشنواره ملی هنرهای تجسمی - جشنواره ملی - جشنواره - برگزار - کنگره بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»