مطالب مرتبط:
انتقاد تند روزنامه رسالت از انتخابات مجلس : جمع کردن این افتضاح، یک آدم «بزرگ» می طلبد
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه در انتخابات مجلس: جمع کردن این افتضاحات «بزرگ» می طلبد /حضور در اربعین مربوط به تتمه ایمان مردم است نه ما!
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از فاجعه انتخابات مجلس: برای چیدن این رسوایی ها به «بزرگ ها» نیاز است/ حضور در اربعین مربوط به اوج ایمان مردم است نه ما!
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از «فاجعه» در انتخابات مجلس: جمع کردن این افتضاحات «بزرگ» می طلبد!
حمایت جنجالی روزنامه جوان از مشارکت 8 درصدی در انتخابات مجلس تهران: اصولا در دور دوم شاهد چنین روندی هستیم/پیروز انتخابات ما هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-13سياسي

انتقاد تند روزنامه رسالت از کم فروغی انتخابات مجلس


«جمع کردن این افتضاحات، لجبازی ها و کینه ها، «بزرگ» می طلبد؛ کسی که بزرگی به او بیاید نه اینکه ادای بزرگان را دربیاورد.

کسانی که به واسطه قرار گرفتن در مناصب گوناگون در این چهل و چندسال بعد از انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسعود پیرهادی سردبیر روزنامه رسالت، نوشت: دور دوم انتخابات، همواره کم فروغ تر و ضعیف تر از دور اول برگزار می شود؛ حالا در شرایطی که دور اول، مشارکت 25 درصدی داشتیم، فاجعه ای در مشارکت مثل روز جمعه دور از ذهن و پیش بینی ها نبود.

 اصرار دارم در این نوشته از فاجعه و بحران و قدری تحقیر استفاده کنم بلکه ککمان بگزد؛ شاید تکانی بخوریم و دست از این تغافل ها که غافلمان کرده برداریم؛ چه بسا تغییراتی ایجاد کردیم و مسائل را زیر فرش پنهان نکردیم.

همه آمده بودند این عبارت را معمولا خبرنگاران صداوسیما بعد از انتخابات ها، راهپیمایی ها و تشییع پیکر چهره های شاخص می گویند.

اصلا چرا خجالت بکشیم؟ الآن هم بگوییم همه آمده بودند؛ همه رأی های تکلیفی؛ این درحالی است که از بقیه صنف های رأی دهنده، چشم پوشی می کنم.

بیایید فرض کنیم همه کسانی که در تهران رأی دادند از باب عمل به واجب و تکلیف بوده است؛ این گزاره، خیلی وضع را بحرانی تر جلوه می دهد! بیش از 90 درصد تهرانی ها کاری به واجب و تکلیف و تبلیغات در رسانه ها و توصیه بزرگان ندارند و این


برچسب ها: روزنامه رسالت - انتخابات - روزنامه - انتخابات مجلس - مسعود پیرهادی - مشارکت - چهره های شاخص
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند روزنامه رسالت از کم فروغی انتخابات مجلس

انتقاد تند روزنامه رسالت از کم فروغی انتخابات مجلس