مطالب مرتبط:
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
بازنشستگان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند
کرباسچی: جامعه حق دارد که ناراحت باشد و رای ندهد منتها حضور پزشکیان هم فرصتی است برای ایران
یزید با القای شبهه و ناامیدی در جامعه سپاهی ایجاد کرد تا در مقابل امام حسین بایستند/ در بعضی از مراسم های دهه محرم از جهاد تبیین غفلت می شود
فال عشق روزانه چهارشنبه 13 تیر ماه 1403 | فرصتی برای عشق و عاشقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 08:052024-07-03سياسي

ماه محرم فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است


رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: ماه محرم فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با فرهنگ عاشواریی و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه است.

- بیجار-رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: ماه محرم فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با فرهنگ عاشواریی و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه است.

حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه محرم و صفر یک فرصت مهم برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به ویژه به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی با تاکید بر این که حماسه عاشورا به عنوان الگویی فرا مذهبی است، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) و یارانشان با شجاعت و ایثار در برابر ظلم و ستم ایستادند و نام خود را برای همیشه اعصار در تاریخ به یادگار گذاشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ادامه داد: باید از امکانات موجود فرهنگی در راستای گسترش فضاهای معنوی به خصوص مساجد استفاده شود تا مساجد که سنگر بصیرت و معرفت هستند به حد اعلا برسند.

حجت الاسلام جمادیان با بیان این که قیام حسینی حرکتی ماندگار برای رهایی از ظلم و ستم بوده است، گفت: این قیام ارزنده درسی ماندگار را برای همه جامعه بشری به یادگار گذاشته است و آن در این است که باید در راه مبارزه با ظلم و ستم و احیای ارزش ها تلاش کرد.


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - فرهنگ - ترویج فرهنگ - ماه محرم - رییس اداره - اسلامی - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است

ماه محرم فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است