مطالب مرتبط:
آیین های «از قلم تا قلم» در کانون پرورش فکری گیلان آغاز شد
برگزاری آیین «از قلم تا قلم» به مدت 3 روز در گیلان
برگزاری روشنای اندیشه در آیین «از قلم تا قلم» در گیلان
برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» در حرم مطهر رضوی در آستانه محرم
برگزاری سومین مجمع عمومی عادی کانون مجریان رسانه های دیداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 14:102024-07-04اجتماعي

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» در کانون پرورش فکری گیلان


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه آیین «از قلم تا قلم» 14 لغایت 18 تیرماه برگزار می شود، گفت: این آیین به مناسبت های ادبی «روز قلم»، «روز ادبیات آیینی» و «روز ادبیات کودک و نوجوان» برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه آیین از قلم تا قلم 14 لغایت 18 تیرماه برگزار می شود، گفت: این آیین به مناسبت های ادبی روز قلم ، روز ادبیات آیینی و روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود.

سید جلیل میرعظیمی امروز، 14 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری آیین از قلم تا قلم خبر داد و اظهار کرد: این آیین ادبی از 14 لغایت 18 تیرماه با برگزاری چهار نشست تخصصی همراه است.

وی معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در حوزه ادبی و شکوفاسازی استعدادهای آینده سازان را در دستور کار آیین از قلم تا قلم دانست و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آیین از قلم تا قلم را به مناسبت های ادبی روز قلم ، روز ادبیات آیینی و روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه ساختارمند و فرآیندمحور و خلاق و برگزاری کارگاه های ادبی از دیگر برنامه هاست، تصریح کرد: معرفی کتاب کارها و طرح های خلاقانه مربیان ادبی در دو بخش شعر و داستان از


برچسب ها: کانون پرورش فکری - پرورش فکری - روز ادبیات کودک و نوجوان - مدیرکل کانون پرورش فکری - برگزار - آیین - ادبیات کودک و نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» در کانون پرورش فکری گیلان

برگزاری آیین «از قلم تا قلم» در کانون پرورش فکری گیلان