مطالب مرتبط:
آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به پزشکیان تحویل می دهد
تصاویری از ظریف دوشادوش پزشکیان /دیدار با اقلیت های دینی در نهاد ریاست جمهوری /سردار دهقان هم بود
پزشکیان و جلیلی در مرحله دوم انتخابات 1403 در هر استان چند رأی آوردند؟ + جدول/ وزارت کشور نتیجه نهایی و رسمی انتخابات ریاست جمهوری 1403 را اعلام کرد
کاندید ریاست جمهوری: باید به دولت منتخب کمک کنیم
مهمترین پروژه های ارتباطی کشور در چه شرایطی تحویل پزشکیان می گردد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 07:002024-07-14اقتصادي

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به دولت پزشکیان تحویل می دهد


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهادی است که در سال 1385 و همزمان با دولت های نهم و دهم راه اندازی شد.

این معاونت در سال های اخیر در حالی اقدام به گسترش ستادهای توسعه فناوری های راهبردی و اقتصاد دانش بنیان، - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهادی است که در سال 1385 و همزمان با دولت های نهم و دهم راه اندازی شد.

این معاونت در سال های اخیر در حالی اقدام به گسترش ستادهای توسعه فناوری های راهبردی و اقتصاد دانش بنیان، اضافه کردن شرکت های نوآور مردم نهاد و بزرگ کردن این نهاد کرد که در سایه کمبود اعتبارات باید به توسعه اکوسیستم نوآوری کشور نیز بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات، جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگی های محیطی هستند که سازمان های تجاری کنونی با آنها مواجهند و برای کسب موفقیت در این محیط، چابکی یک مزیت رقابتی را ایجاد می کند.

سازمان چابک، فرآیندها و افراد سازمان را با تکنولوژی پیشرفته همگام کرده و نیازهای مشتریان را بر اساس محصولات و خدمات با کیفیت خود و در یک قالب زمانی نسبتاً کوتاه رفع می کند.

سازمان های چابک فراتر از انطباق با تغییرات می اندیشند و متمایل به استفاده از فرصت های بالقوه در یک محیط متلاطم و کسب یک موقعیت ثابت به خاطر نوآوری ها و شایستگی های خود هستند.


برچسب ها: معاونت علمی و فناوری ریاست - ستادهای توسعه فناوری - ریاست جمهوری - معاونت علمی - معاونت - فناوری - توسعه فناوری
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به دولت پزشکیان تحویل می دهد

آنچه که معاونت علمی ریاست جمهوری به دولت پزشکیان تحویل می دهد