مطالب مرتبط:
5500 هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر زیر کشت کنجد خواهد رفت
حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان
اسراییل دوباره حریم هوایی لبنان را نقض کرد/ این استان ها بمباران شدند
مراسم شیرخوارگان حسینی در 400 نقطه استان بوشهر برگزار می شود
آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 12:302024-07-10ورزشي

استان بوشهر محور است/ لزوم توسعه راه های هوایی و زمینی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم لزوم توسعه راه های هوایی، دریایی، ریلی و زمینی در استان، گفت: استان بوشهر محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: وزارت نفت، وزارتخانه راهبردی است که نه تنها در تولید ثروت بلکه در تولید قدرت و اقتدار ملی به ویژه سیاسی کمک می کند و در عرصه پیشرفت و رفع محرومیت زدایی نیز بسیار مؤثر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در گذشته مردم خارگ گلایه هایی را از وضعیت داشتند اما اکنون مردم به آرامش نسبی رسیدند هرچند کمبودهایی وجود دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هر اندازه تلاش و خدمت به مردم شود کم است گفت: تا می توانید خدمات ماندگار و پایدار داشته باشید و هر چه این خدمات بیشتر باشد، شیرینی زندگی نیز بیشتر خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر محور است افزود: لازم است راه هوایی بوشهر تقویت شود و مسیرهای دیگری از استان بوشهر به دیگر استان ها نیز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برگزاری برخی مسابقات ورزشی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز داشت: این مسابقات ورزشی انعکاس بسیار خوبی داشته و باعث ارتقای سطح رضایتمندی شده است.


برچسب ها: امام جمعه بوشهر - بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان - استان بوشهر - استان - عضو مجلس خبرگان رهبری - غلامعلی صفایی بوشهری
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر محور است/ لزوم توسعه راه های هوایی و زمینی

استان بوشهر محور است/ لزوم توسعه راه های هوایی و زمینی