مطالب مرتبط:
در روز های گرم پیش رو، تامین برق پایدار در استان البرز نیازمند همراهی جدّی مردم است
تامین برق پایدار در استان البرز نیازمند همراهی جدّی مردم است
آبرسانی به بیش از 32هزار روستایی استان در بهار امسال
اجرای 70 کیلومتر خط کشی محوری تا بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده
نظارت دامپزشکی بر ذبح بیش از 1000 رأس دام در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 17:302024-07-21اقتصادي

بیش از 1000 کیلومتر از معابر روستایی استان نیازمند بهسازی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهسازی 500 کیلومتر از معابر روستایی استان گفت: حدود یک هزار و 300 کیلومتر دیگر از این معابر نیازمند بهسازی است.

- شهرکرد-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهسازی 500 کیلومتر از معابر روستایی استان، گفت: حدود یک هزار و 300 کیلومتر دیگر از این معابر نیازمند بهسازی است.

فرشید ریاحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: میزان نیازمندی بر اساس تعداد روستا و ضریب محرومیتی که در شهرستان لردگان وجود دارد بسیار بالا است.

وی افزود: در شهرستان لردگان و خانمیرزا 247 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد، بر اساس قانون کانون هدف برای مأموریت های بنیاد مسکن روستاهای بالای 20 خانوار است، همه این روستاها دارای طرح هادی هستند، در 60 درصد روستاها عملیات اجرایی طرح های هادی انجام شده و این به آن مفهوم نیست که کار تمام شده، فرایند هنوز نیمه تمام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طول کل معابر روستایی شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد یک هزار و 700 کیلومتر است از این میزان حدود 500 کیلومتر تا به امروز بهسازی شده است و حدود یک هزار و 300 کیلومتر دیگر آن باقی مانده است.


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - روستا - معابر روستایی - کیلومتر - چهارمحال و بختیاری - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 کیلومتر از معابر روستایی استان نیازمند بهسازی است

بیش از 1000 کیلومتر از معابر روستایی استان نیازمند بهسازی است