مطالب مرتبط:
ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (31 تیر 1403)
ترافیک سنگین دربزرگراه آزادی، کوثر و میدان فلسطین درمشهد| فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (31تیر 1403)
ایمن سازی 7 پل عابر پیاده در بزرگراه امام علی
تداوم کاهش قیمت خودرو در صورت اجرای صحیح قانون مجلس
واریز کمک معیشت یا مبلغ علی الحساب برای دارندگان ضرایب مستمری مختلف | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با طرح جدید ضرایب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 12:102024-07-21اجتماعي

اجرای 70 کیلومتر خط کشی محوری تا بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با تاکید بر اهمیت نقش خط کشی های معابر در عبور و انضباط بخشی ترافیک گفت: خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، - شهردار منطقه 15 از اقدامات ترافیکی به منظور ایمن سازی معابر منطقه خبر داد و گفت: اجرای خط کشی محوری و بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده در نواحی هفتگانه منطقه 15 در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با تاکید بر اهمیت نقش خط کشی های معابر در عبور و انضباط بخشی ترافیک گفت: خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی می شود.

وی در ادامه به اجرای طرح خط کشی محوری معابر نواحی هفتگانه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود 70 کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه انجام شده است.

شیری همچنین به توضیح طرح خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده در نواحی هفتگانه منطقه پرداخت وگفت: این طرح با هدف افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در معابر پرتردد و ارتقای رضایت و رفاه شهروندان به اجرا درمی آید.

به گفته وی؛ به همین سبب این پروژه از بلوار خاتم انبیاء (ع) در ناحیه 5 با اجرای 600 مترمربع خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده آغاز و در سایر نواحی نیز ادامه خو


برچسب ها: خط کشی - راهنمایی و رانندگی - عابر - ترافیک - معابر - رانندگی - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 کیلومتر خط کشی محوری تا بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده

اجرای 70 کیلومتر خط کشی محوری تا بهسازی خط کشی خطوط بلوک عابر پیاده