مطالب مرتبط:
توسعه فرهنگ شهادت یکی از اولویت های نظام اسلامی است
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های مهم نظام اسلامی است
دومین نامه سرگشاده مومنی و راغفر به پزشکیان منتشر شد؛ به نام مشارکت مردم، ذینفع ها را فراخوانده اند / مناسبات رانتی را متوقف کنید
مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است
4 درصد مردم فقط در رفاه و آسایش هستند که نظام را تهدید می کند/سیاست های اقتصادی نباید منتهی به کوچک شدن سفره مردم شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 09:052024-07-21سياسي

نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد


رییس مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات ریاست جمهوری به روشنی نشان داد نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، اظهار کرد: ملت شریف ایران مانند سال های گذشته حضور باشکوهی در مراسم ها و برپایی عزای سید الشهدا و یاران ایشان داشتند.

بار دیگر ملت ایران نشان دادند که ملت امام حسین (ع) هستند و خداوند متعال به تمامی واعظان و مداحان گرامی و عموم بانیان اقامه عزای سید الشهدا و نیروهای جان بر کف انتظامی که تلاش کردند هرچه باشکوه تر مراسم های عزای حسینی برگزار شود، اجر و پاداش دهد.

وی در ادامه، گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حمله به غیرنظامیان و زیرساخت ها را بیش از پیش دنبال کرده و سران کشورهای غربی نیز در برابر فروپاشی تمدن بشری و با تکیه بر منافع مادی و تکیه بر لابی های صهیونیستی در سکوت به سر می برند.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که نمی تواند موازنه امنیتی را که بر هم خورده و هم در رسانه و هم در میدان نبرد به ضرر آن تمام شده است، تغییر دهد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - نظام جمهوری اسلامی - مجلس شورای اسلامی - انتخابات ریاست - جمهوری اسلامی - اسلامی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد

نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد