مطالب مرتبط:
نکات کلیدی در تهیه و توزیع غذای نذری بهداشتی
حجت لاسلام باباخانی: به هیات متخلف کرجی قبل از محرم تذکر داده شده بود/ مسئول هیات احضار و مجوز هیات لغو شد/ پیگیری تیم رسانه ای توزیع فیلم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی
نکات کلیدی در تهیه و توزیع غذای نذری بهداشتی
توزیع 120 دستگاه پکیج برق خورشیدی بین عشایر اردل
نکات کلیدی در تهیه و توزیع غذای نذری بهداشتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 15:402024-07-18اقتصادي

بیش از 22 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان توزیع شد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 22 هزار و 159 تن کود یارانه ای بین کشاورزان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صمد ضیایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با وجود چالش هایی که در حوزه تأمین نهاده های کشاورزی وجود داشت تاکنون بیش از 42 هزار و966 تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تهیه شد که در این مدت بیش از 22 هزار و 159 تن آن توزیع شده است.

وی افزود: برنامه ابلاغی سال جاری تأمین، تدارک و توزیع 157 هزار و70 تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه است که با برنامه ریزی مناسب و تمهیدات لازم انتظار می رود صد درصد برنامه ابلاغی اجرایی شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده تاکنون 27 درصد برنامه ابلاغی به انجام رسیده است، گفت: بدین ترتیب علاوه بر توزیع کود موردنیاز کشاورزان، مقدار بیش از 20 هزار و807 تن ذخیره راهبردی انواع کودهای کشاورزی است که با توجه به شرایط کشور، ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

وی افزود: هیچ مشکلی در تأمین کود موردنیاز کشاورزان وجود ندارد و به هر میزان که حواله دریافت کود توسط کشاورزان به 135 کارگزار تأمین نهاده های کشاورزی این شرکت در اقصی نقاط استان بر اساس الگوی کشت واصل شود، کود کشاورزی تحویل خواهد شد.


برچسب ها: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - توزیع - کشاورزان - برنامه - استان گلستان - کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 22 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان توزیع شد

بیش از 22 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان توزیع شد