مطالب مرتبط:
کنعانی: برگزاری انتخابات در کشور بیانگر نهادینه شدن مردم سالاری دینی در ایران است
مردم حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهمترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود
محمدعلی انصاری: انتخابات امسال بسیار پرمعنا بود/ کسی نباید این حضور مردم را مصادره کند/ هیچ چیز نتوانسته اراده مردم در پیمودن راه امام را متزلزل کند/ تمام رفتار و اندیشه امام در مدار حق بود
شرکت در انتخابات / به قلّه نزدیک شده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 19:552024-07-08سياسي

شرکت مردم در انتخابات به مضمون بلند حبّ الوطن من الایمان بود


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

- تبریز-نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی پیروزی دکتر " مسعود پزشکیان " در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی ملکوتی در این پیام، اقبال پرشور مردم بزرگوار ایران اسلامی در روز پانزدهم تیر ماه به صندوق های رأی برای انتخاب رییس جمهور خود را بیانگر ایمان و اعتقاد راسخ مردم این مرز و بوم به مضمون بلند حبّ الوطن من الایمان عنوان کرد.

وی افزود: حماسه سازی مردم در روز انتخابات ثابت کرد که راه شهدا و آرمان های مقدسشان همچنان ماندگار و بالنده است و همگان باورشان شد که ملت سرافراز ایران، عشقی ناگسستنی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه آن دارد.

ملکوتی با خطاب قرار دادن مردم ایران اسلامی، آورده است: شما مردم عزیز، خداوند متعال را با این حماسه ستودنی از خود راضی ساختید، انبیا الهی به ویژه پیامبر اعظم (ص) و حضرات معصومین (ع) به خصوص حضرت ولیعصر (عج) را خشنود کردید.

ان شاءالله خداوند منّان به همه شما اجر مجاهدان فی سبیل الله را عنایت فرماید.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات - انتخاب - آذربایجان شرقی - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مردم در انتخابات به مضمون بلند حبّ الوطن من الایمان بود

شرکت مردم در انتخابات به مضمون بلند حبّ الوطن من الایمان بود