کاهش 25درصدی تماسهای قطعی آب و افت فشار در گلستانمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کاهش 25 درصدی تماس های قطعی آب و افت فشار در شبکه آبرسانی استان گلستان خبر داد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل رحیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماه اول سال جاری 13 هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برقرار شد. وی افزود: از این تعداد تماس های انجام شده نسبت به مشابه سه ماه اول سال گذشته تعداد تماس ها 50 درصد افزایش داشته است اما تماس های قطعی آب و یا افت فشار در شبکه آبرسانی کاهش داشته است. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تعداد تماس های قطعی آب و افت فشار در سطح استان 25 درصد کاهش داشته است و این شاخص در شهرستان گرگان نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش 50 درصدی روبرو بوده است. رحیمی در بخش دیگری اظهار کرد: یا توجه به اقدامات صورت گرفته و ایجاد فرایندهای جدید و مهندسی معکوس در تجهیزات موجود و پایه گذاری روش اجرایی مدیریت دارایی ها (AM) تامیا آب شرب بهداشتی پایدار با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد تا با توجه به پیگیری مجدانه همکاران این شرکت و همیاری و همکاری مردم شریف استان در طرح# پویش هر خانواده گلستانی 50 لیتر صرفه جویی آب در شبانه روز خدمات خوب و قابل قبولی به مردم شریف استان ارائه شود. برچسب ها: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - استان گلستان - شرکت آب و فاضلاب - گلستان - افت فشار - آب و فاضلاب - تماس |
آخرین اخبار سرویس: |