مطالب مرتبط:
افزایش 7 درصدی مصرف برق در ایلام
افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی 
افزایش 15 درصدی مصرف آب در اصفهان
افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی 
افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 08:002024-07-13اقتصادي

افزایش 34 درصدی اعتبارات شهرستان خوسف


فرماندار شهرستان خوسف با اعلام افزایش 34 درصدی اعتبارات سال جاری شهرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سید علی حسینی صبح شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار کرد: با وجود افزایش 34 درصدی اعتبارات شهرستان که از این لحاظ رتبه اول افزایش را در استان داشته ایم، اعتبارات شهرستان قسمت کوچکی از تأمین پروژه هاست و مدیران باید در صدد جذب اعتبار به روش های مختلف باشند.

فرماندار خوسف ضمن بر شمردن روش های مختلف تأمین مالی پروژه ها اشاره کرد: میزان جذب اعتبارات بسته به ارتباطات و پیگیری مدیران دارد.

حسینی به پروژه های بیمارستان، استخر، فاضلاب خوسف، راه ها و …اشاره کرد و تکمیل این پروژه ها را نتیجه پیگیری در خصوص جذب اعتبار به روش های مختلف دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: با پیگیری و تمرکز در امور، بسیاری از در خواست ها و مطالبات مردم شریف شهرستان در مدت اخیر یا کلنگ زنی و یا افتتاح گردیده است.

حسینی به تکمیل زیر ساخت ها در شهرک شهید رحمانی شهرستان اشاره کرد و افزایش سرمایه گذاری در شهرستان را ثمره تکمیل زیر ساخت ها دانست.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در این شهرستان در سال های آینده به شدت رو به افزایش خواهد بود و قطعاً این شهرستان قطب صنعتی و معدنی استان خواهد بود.


برچسب ها: شهرستان - اعتبارات - اعتبار - جذب اعتبار - پروژه ها - افزایش - شهرستان خوسف
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 34 درصدی اعتبارات شهرستان خوسف

افزایش 34 درصدی اعتبارات شهرستان خوسف