مطالب مرتبط:
دستور برخورد قاطع با گرانفروشی اجناس در پایانه های فرودگاهی
دستور دادستان برای برخورد با گرانفروشی در فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره)
حضور «بی حجاب ها» در دسته عزاداری برنامه ریزی شده بود/ پخش کننده فیلم از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی درحال شناسایی و برخورد است
انتقاد جدی آذر منصوری از برخورد با دختران زنجیر زن
اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1403 ساعت 10:102024-07-19سياسي

برخورد قاطع با گرانفروشی در پایانه های فرودگاهی


دادستانی تهران دستوراتی برای برخورد قاطع و قانونی با گرانفروشی اجناس در پایانه های فرودگاه های مهرآباد و بین المللی امام خمینی (ره) صادر کرد.

- دادستانی تهران دستوراتی برای برخورد قاطع و قانونی با گرانفروشی اجناس در پایانه های فرودگاه های مهرآباد و بین المللی امام خمینی (ره) صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در راستای حفظ حقوق هم میهنان و صیانت از حقوق عامه، دادستانی تهران دستوراتی در راستای نظارت مستمر بر قیمت گذاری اجناس و اقلام در پایانه های فرودگاه های مهرآباد و بین المللی امام خمینی (ره) و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان صادر کرد.

صالحی در ادامه افزود: این دستور در پی گزارش های متعدد واصله مبنی بر گرانفروشی و عدم نظارت بر قیمت گذاری اجناس و اقلام در ترمینال های شماره 2 و 4 فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین احصای موارد تخلف در پی بازدیدهای صورت گرفته از سوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه فرودگاه ها از اماکن، فروشگاه ها و غرفه های ارائه کننده اجناس و اقلام در دو فرودگاه موصوف، صادر شده است.

دادستان تهران با بیان اینکه در این بازدیدها، موارد متعددی از قبیل نبود یا ضعف بازرسی و عدم نظارت کافی بر قیمت گذاری اجناس و اقلام و در نتیجه گرانفروشی، ف


برچسب ها: برخورد قاطع - فرودگاه - دادستانی تهران - گرانفروشی - امام خمینی - بین المللی - مهرآباد
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با گرانفروشی در پایانه های فرودگاهی

برخورد قاطع با گرانفروشی در پایانه های فرودگاهی