مطالب مرتبط:
صوت | بخش دوم آموزش حفظ سوره انشراح
آموزش شکار مارکبری توسط این مادر+ فیلم
تایمز: سربازان اوکراینی آموزش دیده در انگلیس به کورسک روسیه اعزام شدند
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره کلاس اولی ها
امیدی برای پایان دادن به چالش های آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-17دانش

طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در دانشگاه اراک گفت: طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است و صنایع همکار در این طرح، - وزیر علوم در بازدید از دانشگاه اراک گفت: طرح فرآ؛ طرح آموزش فردای روشن با هدف ارتقای سطح دانش تخصصی افراد سرآغاز مهارت محوری در فعالیت های آموزشی و الگوی مناسبی برای سایر دانشگاه های کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل در دانشگاه اراک گفت: طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است و صنایع همکار در این طرح، اشتغال دانشجویان را در آینده تضمین می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این طرح در دانشگاه اراک آغاز شده و در دفترچه کنکور سال 403 و 404 تعدادی دانشجو برای آن پذیرش می شود.

وی بیان کرد: صنایعی که با این طرح همکاری دارند، اشتغال دانشجویان را در آینده تضمین می کنند تا دانشجویان بعد از اتمام تحصیل، بتوانند شغل متناسب با تحصیل را داشته باشند.

زلفی گل گفت: دانشگاه اراک از امتیازات و مزیت نسبی برای این مهم برخوردار است و سعی کرده از این مزیت ها استفاده و فرصت های جدید ایجاد کند.

وزیر علوم افزود: طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است و در این طرح صنایعی که در اراک مستقر هستند با دانشگاه اراک در طراحی کلاس درس و نیز حضور دانشجویان در بستر عم


برچسب ها: دانش - دانشگاه - دانشگاه اراک - دانشجو - دانشجویان - آموزش - مهارت
آخرین اخبار سرویس:

طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است

طرح فرآ، راهی برای مهارت محور کردن آموزش است