مطالب مرتبط:
حمایت 5 همتی صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت از بازار سهام
برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه مولفه ناامنی اقتصادی در مازندران
تلگرام با معرفی قابلیت «ستاره دهی» از تولید کنندگان محتوا حمایت می کند
مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه؛ اولویت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی
تولید دستگاه های لیزر در کشور با در نظر گرفتن ویژگی های ایرانیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-15اقتصادي

حمایت دستگاه قضایی از تولید و سرمایه گذاری در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از شهرک صنعتی عباس آباد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با بهره مندی از ظرفیت بالای خود، با افتخار در کنار تولیدکنندگان خواهد بود و حمایت های قانونی لازم را در راستای سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی تولید انجام خواهد داد.

عباس پوریانی افزود: حمایت از تولیدات داخلی و رفع موانع پیش روی تولید به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند تحول قضایی مطرح شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک صنعتی عباس آباد، ادامه داد: مشکلاتی در این شهرک وجود دارد و مسئولان ذیربط این مشکلات را مطرح کردند که ان شاالله این موارد در قالب مصوبه، مورد پیگیری قرار گرفته و از همه ظرفیت ها برای رفع این مشکلات استفاده خواهد شد.

پوریانی با بیان اینکه احساس ناامنی در سرمایه گذاران باید رفع شود، تصریح کرد: با افرادی که در مسیر تولید، ناامنی اقتصادی ایجاد کنند، برخورد جدی و قاطع می شود که در این راستا مجازات های تکمیلی نیز در کنار مجازات اصلی مد نظر خواهد بود.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران افزود: مقرر شد، با حضور رییس و دادستان حوزه قضایی عباس آباد جلساتی به صورت منظم با مسئولین شهرک صنعتی برگزار


برچسب ها: شهرک صنعتی عباس آباد - موانع پیش روی تولید - دادگستری مازندران - تولید - مازندران - دستگاه قضایی - سرمایه گذاری
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از تولید و سرمایه گذاری در مازندران

حمایت دستگاه قضایی از تولید و سرمایه گذاری در مازندران