مطالب مرتبط:
اسرای کربلا روز چهارم ماه صفر در شام به عزاداری پرداختند
کاروان دختران دانش آموز گنبدی در مسیر کربلا
کاروان «رهسپاران عصر ظهور» اردبیل راهی کربلا شد
امام جمعه اهواز: زائران در مسیر راهپیمایی شئونات اسلامی را رعایت کنند/ بانوان از سفر انفرادی به کربلا خودداری و با کاروان ها و خانواده در این سفر معنوی شرکت کنند
(تصاویر) کاروان سفیدپوش اربعین در راه کربلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 08:002024-08-10اجتماعي

حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا در آمل


همزمان با  سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، کاروان نمادین اسرای اهل بیت امام حسین(ع) از کربلا به سمت کوفه و شام در شهرستان آمل به راه افتاد.

- ایسنا/مازندران همزمان با  سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، کاروان نمادین اسرای اهل بیت امام حسین(ع) از کربلا به سمت کوفه و شام در شهرستان آمل به راه افتاد.

دراین حرکت نمادین گوشه ای از مصیبت ها و سختی های اهل بیت امام حسین (ع) از دشت کربلا تا شام با حضور شبیه خوان های برتر استانی در روستای کمدره بخش دشت سر شهرستان آمل به نمایش گذاشته شد.

در این حرکت نمادین که با نمایش حرکت کاروان اسرا، و آزار اذیت و شکنجه اسرا همراه بود، گوشه ای از مصیبت ها و سختی هایی که اهل بیت امام حسین (ع) از دشت کربلا تا شام داشتند، به نمایش درآمد.

شمار زیادی از مردم که همراه با این کاروان درحرکت بودند، همزمان با حرکت این کاروان، عاشقان عصمت و طهارت، شیفتگان و عزاداران سالار شهیدان با مصیبت های اهل بیت (ع) امام حسین (ع) آشنا و به عزاداری، نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

در طول مسیر حرکت کاروان اسراء، درمسیر روستای کمدره تا آستان مقدس وامامزاده عباس (ع) این روستا نیز به توزیع انواع نذری ها در بین عزاداران پرداختند.


برچسب ها: کاروان - امام حسین - شهرستان آمل - شهادت حضرت رقیه - اهل بیت - کربلا - سالروز شهادت
آخرین اخبار سرویس:

حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا در آمل

حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا در آمل