مطالب مرتبط:
رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال
یک پلاک به ارزش 90 میلیارد تومان در شمال تهران رفع تصرف شد
رفع تصرف یک پلاک به ارزش 90 میلیارد تومان در شمال تهران
رفع تصرف یک ویلا به ارزش 90 میلیارد تومان در شمال تهران
رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از زمین های ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:102024-08-05اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی در استان به مساحت بیش از 135 هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و 51 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی در استان به مساحت بیش از 135 هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و 51 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به 11 مورد رفع تصرف در تیرماه سال جاری در استان اظهار کرد: 11 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای اهواز، بهبهان، شوشتر و امیدیه با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهند.


برچسب ها: رفع تصرف اراضی ملی - رفع تصرف اراضی - فرمانده یگان حفاظت - اراضی - رفع تصرف - اداره کل راه و شهرسازی - یگان حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال