مطالب مرتبط:
صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کرمان/ بارش باران در کویر
ادارات کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل شد
استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی
ادارات کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل شد
مهم ترین شاخص امنیت غذایی کشور در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-21اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش های مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی توسط این اداره کل، از تشدید بارش های مونسونی در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی توسط این اداره کل، از تشدید بارش های مونسونی در استان خبر داد.

علی کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شدت این سامانه بارشی در بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود، گفت: این سامانه از بعد از ظهر روز چهارشنبه 31 مرداد آغاز و تا اواخر وقت روز پنجشنبه یکم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهارکرد: نفوذ رطوبت، شرجی، کاهش دید، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ و در برخی نقاط گرد و خاک از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طغیان رودخانه های فصلی بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها شکل گیری روان آب و سیلاب، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی، خسارت به سازه های موقت و محصولات کشاورزی از اثرات این سامانه بارشی است.

کرمی تصریح کرد: پرهیز از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از اسکان و بر پایی چادر در کنار رودخانه ها


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - هواشناسی - مدیرکل هواشناسی - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش های مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش های مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد