مطالب مرتبط:
عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی؛ چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور
عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی، چالش اصلی حوزه تبلیغ کشور
ارتباط سبک زندگی نامناسب با مرگ های سرطانی
رییس سازمان برنامه و بودجه: در ارتباط با وضع موجود گزارشی را به رییس جمهور منتخب ارائه دادم
کارشناس ارتباط با مشتریان CRM
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 20:002024-07-23سياسي

چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت ها و نگاه تک بعدی است


معاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است.

- تبریز-معاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حریزاوی روز سه شنبه در نشست کنش گران فضای مجازی اظهار کرد: در فضای رسانه اینکه شکل خاصی تعریف و با آن فضای رسانه ای را تحت تأثیر قرار دهد، تقریباً شکست خورده است و فضاهای مختلف تولید محتوا کرده و نسبت به آن موضوعی پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: شیوه ای که رسانه های غربی کشورهای دیگر در موضوع داخلی و رسانه های غربی فارسی زبان در بحث ایرانی دنبال می کنند، شامل آنتن ماهواره، فضای مجازی، انتشار، کنشگری و اتفاقات میدانی است که بر این اساس در فضاهای مختلف تولید محتوا کرده و به موضوع مدنظر نظر خود با ابزارهای مختلف پرداخت می کنند و مثلاً بر این اساس شاید صفحه های مجازی بی بی سی یا تولید محتوای کنشگران آن مؤثرتر و پربازدیدتر از شبکه های تلویزیونی آن باشد، این همان موردی است که صدا و سیمای ما از آن غافل شده است.


برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - تبلیغ - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - رسانه های غربی - فضای رسانه ای - ظرفیت ها
آخرین اخبار سرویس:

چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت ها و نگاه تک بعدی است

چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت ها و نگاه تک بعدی است