چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت ها و نگاه تک بعدی استمعاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است. - تبریز-معاون استان های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حریزاوی روز سه شنبه در نشست کنش گران فضای مجازی اظهار کرد: در فضای رسانه اینکه شکل خاصی تعریف و با آن فضای رسانه ای را تحت تأثیر قرار دهد، تقریباً شکست خورده است و فضاهای مختلف تولید محتوا کرده و نسبت به آن موضوعی پرداخت می کنند. وی ادامه داد: شیوه ای که رسانه های غربی کشورهای دیگر در موضوع داخلی و رسانه های غربی فارسی زبان در بحث ایرانی دنبال می کنند، شامل آنتن ماهواره، فضای مجازی، انتشار، کنشگری و اتفاقات میدانی است که بر این اساس در فضاهای مختلف تولید محتوا کرده و به موضوع مدنظر نظر خود با ابزارهای مختلف پرداخت می کنند و مثلاً بر این اساس شاید صفحه های مجازی بی بی سی یا تولید محتوای کنشگران آن مؤثرتر و پربازدیدتر از شبکه های تلویزیونی آن باشد، این همان موردی است که صدا و سیمای ما از آن غافل شده است. برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - تبلیغ - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - رسانه های غربی - فضای رسانه ای - ظرفیت ها |
آخرین اخبار سرویس: |