مطالب مرتبط:
خدمت رسانی گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز به زائران اربعین
آماده باش 35 پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان/ خدمت رسانی به پنج بیمار گرمازده
دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک تن مواد غذایی فاسد را نابود کرد
صعود 13 پله ای ایران در المپیاد جهانی فیزیک + فیلم
مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی مجدد تمدید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 08:052024-07-29پزشكي

جهش 53 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظام جهانی وبومتریکس


بر اساس آخرین بروزرسانی نظام رتبه بندی وبومتریکس (Webometrics) در سال 2024 میلادی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فهرست هزار دانشگاه برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان این که نظام سالانه در دو مقطع ماه های ژانویه و جولای، فهرستی بروزرسانی شده از آخرین رتبه بندی دانشگاه ها را گزارش می دهد، گفت: رتبه بندی ماه جولای، بیانگر آن است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 53 پله صعود نسبت به ماه ژانویه، رتبه 972 را در میان دانشگاه های برتر جهان به دست آورده است.

دکتر سیدحسن سراج افزود: آخرین شیوه نامه ارزیابی وبومتریکس شاخص های سنجش این نظام را ترسیم می کند که شامل رؤیت پذیری (تأثیر محتوای وب)، شفافیت (میزان استناد به محققین برتر) و کیفیت یا تعالی (مقالات پراستناد) است.

او از افزایش امتیاز دانشگاه در هر سه شاخص خبر داد و افزود: شاخص رؤیت پذیری با وزن پنجاه درصد و افزایش امتیاز به میزان 585 واحد تأثیر بسیار ملموسی در ارتقاء جایگاه دانشگاه داشته است.

دکتر سراج، بهبود رتبه دانشگاه در وبومتریکس را مستلزم تلاش مستمر اعضای هیات علمی و اداری واحد های مختلف زیرمجموعه دانشگاه، به ویژه در رابطه با بروزرسانی پیوسته محتوای الکترونیک این واحد ها دانست و ابراز امیدواری کرد تا ادامه این


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - دانشگاه - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - وبومتریکس
آخرین اخبار سرویس:

جهش 53 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظام جهانی وبومتریکس

جهش 53 پله ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظام جهانی وبومتریکس