مطالب مرتبط:
ووشوکار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شد
ووشوکار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شد
پرونده 4.5 میلیارد ریالی با گذشت شاکی اردبیلی مختومه شد
همگان برای جذب سرمایه گذار وارد میدان شوند
تجمع اردبیلی هادر دفاع مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 19:052024-08-01ورزشي

خیران اردبیلی بی تمنا در میدان حاضر هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خیران استان اردبیل بی تمنا و تنها با نیت خدمت در صحنه حاضر بوده و تلاششان بر ارائه خدمات مطلوب تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز احداث بیمارستان 200 تختخوابی فوق تخصصی قلب در اردبیل، اظهار کرد: خیران تنها به نیت خدمت صادقانه برای عموم مردم وارد عرصه های مختلف شدند که در این استان نیز شخصیت هایی نظیر حاج قدرت نوری با وسعت دید در این میدان حاضر شده تا اندوخته اخروی و معنوی برای خود جمع کند.

وی تصریح کرد: گره گشایی از درد و گرفتاری مردم نه تنها عبادت و امر ثواب و نیک به شمار می رود بلکه آثار تربیتی شایسته ای را در جامعه دارد و زمینه ساز تداوم این امر در بین نسل های آینده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از اقدامات خیران در استان در عرصه های مختلف از مدرسه سازی گرفته تا ساخت بیمارستان، مراکز ورزشی، هنری و فرهنگی گفت: این خیران نیک اندیش همواره به کارهای بزرگ اهتمام داشتند و ما نمونه آن را در احداث چنین بیمارستان مجهزی شاهد هستیم که به ضرورت نیاز استان، این خیر با توان مالی شایسته وارد عرصه شده تا بتواند یک بیمارستان مجهزی را برای درمان بیماران قلبی و عروقی فراهم کند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه اردبیل - اردبیل - استان - آیت الله سید حسن عاملی - خیران
آخرین اخبار سرویس:

خیران اردبیلی بی تمنا در میدان حاضر هستند

خیران اردبیلی بی تمنا در میدان حاضر هستند