مطالب مرتبط:
کشف انبار 230 میلیاردی سیگار های قاچاق در شهرری
کشف انبار 230 میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری
کشف انبار 230 میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری
کشف انبار دپوی 3 تن گردو در بیرجند
کشف 2.5 میلیارد تومان قاچاق با مشارکت مرزبانی بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-15حوادث

کشف انبار 230 میلیاردی سیگار های قاچاق در شهرری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای مبارزه با قاچاق کالای دخانی و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر فراوانی سیگار و تنباکو قاچاق در محدوده شهر ری، - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 6 میلیون نخ سیگار و 19 تن تنباکو قاچاق از انباری در شهر ری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای مبارزه با قاچاق کالای دخانی و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر فراوانی سیگار و تنباکو قاچاق در محدوده شهر ری، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه انجام و از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل شد، اظهار کرد: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدام به تشکیل یک اکیپ کرده و به محل مورد نظر اعزام شدند که جریان بازرسی از این مکان تعداد شش میلیون نخ سیگار و 19 تن تنباکو قاچاق کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 230 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر م


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - رییس پلیس امنیت - اقتصادی - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 230 میلیاردی سیگار های قاچاق در شهرری

کشف انبار 230 میلیاردی سیگار های قاچاق در شهرری