ابلاغ شیوه نامه رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص ازدولتبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی «شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص)» که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و . - بانک مرکزی شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص) که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشورتدوین شده است، به شبکه بانکی ابلاغ کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص) که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و بودجه کشور (معاونت اقتصادی) تدوین شده است، به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد. این بانک طی بخشنامه شماره 03/120903 با استناد به نامه شماره 47271/57 مورخ 13/3/1403 وزارت امور اقتصادی و دارایی شیوه نامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت (اقلام فرادستگاهی و فاقد دستگاه اجرایی مشخص) که به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و سازمان برنامه و بودجه کشور (معاونت اقتصادی) در راستای اج برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - سازمان برنامه و بودجه کشور - اقتصادی - سازمان برنامه و بودجه - دستگاه اجرایی - سازمان برنامه |
آخرین اخبار سرویس: |