مطالب مرتبط:
پرسپولیس؛ امید به جذب این ستاره زنده شد!
انتقاد نمایندگان مجلس دوازدهم نسبت به حذف ارز ترجیحی
نخست وزیر کوبا با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد
روایت نماینده مردم گرگان در مجلس از آخرین دیدار با اسماعیل هنیه
عارف: شهادت هنیه ضایعه ای بزرگ است/ دولت و مجلس برای خدمت به مردم هم صدا شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-01سياسي

فراکسیون امید، امیدهایش زنده شد؛ انتقاد از عارفِ مجلس، دیدار با عارف دولت!


اعضای هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم که بارها از عملکرد عارف در دوره نماینذگی انتقاد کرده بودند، با معاونت اولی عارف، با وی دیداری تازه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم در توضیح برآیند این جلسه  گفته است: معاون اول رییس جمهور در این جلسه تاکید کرد که از همه ظرفیت ها در دولت استفاده می شود!   محمود صادقی با اشاره به دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم با معاون اول رییس جمهور گفت: در این دیدار جمعی از اعضای هیات رییسه فراکسیون امید در 4 سال مجلس دهم حضور داشتند.

  عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: این اولین جلسه ای نبود که با حضور آقای عارف و اعضای فراکسیون امید برگزار می شد بلکه در 4 سال گذشته این نشست ها به صورت مستمر برگزار می شد.

  صادقی افزود: هماهنگی های مربوط به این جلسه در هفته قبل انجام شده بود و ما از اینکه بنا است آقای عارف به عنوان معاون اول به این سمت منصوب شود هیچ اطلاعی نداشتیم و بنا بود جلسه در دفتر آقای عارف برگزار شود و پس از انجام هماهنگی آقای عارف فقط مکان برگزاری جلسه تغییر کرد.

  صادقی خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای عارف بر استفاده از ظرفیت نمایندگان و همچنین وزرای دوره های قبل از طیف ها و جریانات مختلف سیاسی تاکید کرد که این رویکرد


برچسب ها: فراکسیون امید - فراکسیون امید مجلس دهم - فراکسیون امید مجلس - فراکسیون - هیات رییسه - مجلس دهم - معاون اول رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون امید، امیدهایش زنده شد؛ انتقاد از عارفِ مجلس، دیدار با عارف دولت!

فراکسیون امید، امیدهایش زنده شد؛ انتقاد از عارفِ مجلس، دیدار با عارف دولت!