مطالب مرتبط:
7 موکب درمانی از استان بوشهر به کربلای معلی اعزام شد
آب خوردن پلنگ ایرانی در استان بوشهر
در هیرمندِ سیستان و بلوچستان سارقان مسلح مامورنما دستگیر شدند
16 آب شیرین کن در استان بوشهر فعال است
امسال 9 فقره آتش سوزی در مراتع استان زنجان رخ داده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-15حوادث

سارقان غیر بومی طلاجات در استان بوشهر دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای غیر بومی فعال در ارتکاب سرقت طلاجات از منازل شهروندان در شهرستان های بوشهر و جم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی خاطر نشان کرد: به دنبال وقوع سرقت سریالی طلاجات از منازل شهروندان در 2 شهرستان جم و بوشهر در اواخر سال گذشته و سال جاری لذا در تدبیر اتخاذ شده، فرآیند رسیدگی به این سرقت ها به کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت محول شد که با ساعت ها کار و تلاش سرانجام هویت گروه سارقان که در حال حرکت و ساکن یکی از استان های همجوار بودند شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با اعزام تیم های عملیاتی در 2 عملیات جداگانه و هدفمند با رعایت اصل غافل گیری هر 2 نفر دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده تا این لحظه به ارتکاب تعداد 15 فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان در 2 شهرستان بوشهر و جم با ارزش بالای 160 میلیارد ریال اقرار و با صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع این سرقت مهم تشدید اقدامات خود مراقبتی از سوی شهروندان با رعایت توصیه ها و نکات ایمنی از جمله حضور فرد مراقب در منزل در سه روز آخر هفته و سایر روزهای تعطیل، روشن گذاشتن سیستم روشنایی منزل در شب ها حتی در صورت عدم حضور در


برچسب ها: استان بوشهر - بوشهر - شهروندان - شهرستان - سرقت - استان - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

سارقان غیر بومی طلاجات در استان بوشهر دستگیر شدند

سارقان غیر بومی طلاجات در استان بوشهر دستگیر شدند